KENANGAN TERINDAH

22 May 2011

salam kepada pembaca putra...
kali ni putra nak share tentang kenangan yang pernah putra alami...
sblum ni...
memang best sngat bla dipikir2 kan kembali kenangan yang sudah berlalu..
rasa pilu pun ada.macam2 rasa la..(ayat poyo kan)..:)
hahahaah
k la sambung kembali...
putra ada satu kenangan yang tak boleh dilupakan smpai sekarang...
maklum la dalam ingatn lg...



putra ada kenal dengan seseorang ni..namanya rsia k..hahaha.mulanya pakat2 wat hal sendri ja..ntah mcam mna pada satu masa, putra tegur dia melalui facebook ja..maklum la suka-suka nak kacau, yela kan bosan gak klau xkcau orang....mmang kerja putra.hahahaha..
yang bestnya, bila kenal je dengan dia, putra rasa seronok sangat... ntah sbb apa..
mungkin yang ini sebab nya..

  1. dia ni seorang yang suka sangat buat lawak...
  2. dia seorang yang periang
  3. baik dan penyayang
  4. pandai ambik ati
senarai yang di atas ni la yang boleh putra tertarik dengan sidia ..hohohho.lawak kan bla dipkirkan...tp best
bak kata pepatah belom cuba, belom tahu...
                           dah kenal, baru tahu...kn3.
betul x...bagi korang xthu la camna pendapat korang.hahahaahha

ok panjang lagi ni....
tiap-tiap hari rasa happy ja...tahu kenapa???
sebab nya
di sebalik jendela ni lah ada nya si dia...dekat jendela ni juga si dia suka memerhati si putra..hahaha
paham2 jela...
klau bleh tiap2 ari putra bangun awal semata-mata nak tengok jendela 2....boleh senyum pun dah cukop..uhuhuh

mula-mula rasa malu pn ada...putra ni seorang pemalu la jugak..kn3
sama-sama malu...
tapi dah kenal beberapa hari kurang la sikit malu ni..
ada satu masa ni, si dia ajak keluar...fuhh...mmng seronok la kan...xthu mcm mna nk gambar kan pada korang seronok putra ni...tuhan saja yang tahu..
si dia suwuh putra teman jalan-jalan..
yang lawaknya...mula-mula ramai nk kuar...last2 yang jd si dia dan rakan-rakan nya n putra sorang...mna xnya..kawan yang laen sibuk siap kan kerje...apalgi malu ni xpyah nak citer la..putra sorang laki...huhhh...hahaa
mula-mula tu pakat2 diam je...orang kata xda modal nk cakap..hhahaah..
ni la tempt putra g..xjauh pn
dekat-dekat tempat putra tnggal gak...xthu nk g mna kan...jalan-jalan kt sni pun dah cukup bahagia dh..
sambil-sambil bleh beli blah kat sni..
bila dah sampai kat tempat ni..ada satu kjadian yang xboleh putra lupa..hikhikhik
ntah mcm mana selipar yang si dia pakai boleh terputus..
pakat-pakat jdi kalut jugak la masa tu..hahahaha..
kecian pun ada gak...
tapi xkan nk tngk cm2 ja kan...cepat-cepat putra g beli selipar bru
 lega rasa nya bila si dia kembali senyum...klau x, muka si dia dah macam mak enon dh.hhahahaha..cam mana 2..putra sorang ja yang boleh tengok..hahahaah


dah ponat berjalan rasa lapar la pulak.singgah makan dulu....


abis makan, perut pun dah konyang, ati pun dah senang..alahaiii
memang best la..
panjang lagi klau nak cita ni...mmng xcukop..hahahahaha

dari situ putra dengan si dia boleh rapat sampai skarang...
putra suka tengok si dia senyum.
tapi bukan senyum macam ni....lain sngt la..hahaha..marah pulak si dia nnt.hahaha

semakin hari masa smakin cepat..
yang sedehnya putra xdapat tengok dah si dia kat jendela 2....
x dapat tengok senyuman nya

sbelom ni putra xguna masa ni dengan betul-betul..untuk memberi kebahagian si dia..
putra da wat salh kat si dia...
xthu knapa..
maaf ye...atas kesalahan diriku 
harap-harap si dia boleh maaf kan ksalahan putra ni..


terima kasih sangat kepada si dia yang selama ni memberi putra senyuman...
yang boleh membantu putra dalam kesusahan
yang boleh memberi kata-kata semangat...

harap-harap kenangan ni boleh kekal selama-lamanya..

yang ni je yang boleh share kpda korang...
banyak lagi kenangan dengan si dia...

terima kasih kerana memberi masa terluang untuk baca etri ni..
khas untuk si dia...

wsalam..
 
putra

1 comments:

najmi merbok said...

fuh ,, sedap maskkan vagetrean sayur siew paok coy tu2 ,,

Post a Comment

monoloQue & atilia- Kekanda Adinda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

DENGAR LAH....