BELAJAR TENTANG CNTA

03 April 2011

awak..
hari ni saya belajar sesuatu tentang cinta..
baru saya tahu yang cinta tak boleh diungkap dengan kata-kata..
baru saya tahu yang cinta juga tak boleh diukir dengan janji-janji..
kita perlu menyintai seseorang bukan sebab janji kan awak?
kita perlu ikhlas..

awak..
hari ni juga saya belajar sesuatu yang baru..
cinta perlukan pengorbanan..
tapi kadang-kadang tu kan awak..
kita perlu korbankan cinta kita..
memang kita akan rasa sakit..
tapi ia untuk kebaikan kedua-dua pihak..
ini yang dinamakan pengorbanan yang sebenar..
tapi..
saya nak awak tahu yang saya tak sanggup kehilangan awak..
awak..
cinta telah banyak mengajar saya erti kehidupan..
cinta mengajar saya erti kesabaran..
cinta mengajar saya erti berusaha..
cinta juga mengajar saya untuk menjadi lebih kental dalam meneruskan hidup ini..
awak..
mungkin sekarang ramai yang tak percaya cinta..
saya sedih sangat awak..
cinta ini adalah anugerah Allah kepada kita..
kita perlu guna dengan sebaik nya kan awak..
kita perlu hargai pemberian Allah ini..
awak..
mungkin saya tak macam lelaki lain..
saya tak romantik,saya tak jiwang..
saya tak pandai nak sweet-sweet ni..
tapi saya akan cuba kalau itu yang awak nak..
sebab cinta mengajar saya untuk memberi dan menerima..
saya harap awk dapat menerima saya seadanya......
sekian..

AKU SAYANG DIA

01 April 2011

aku sayang dia...
dia syng aku ke x???
aku rindu dia..... dia rndu aku x??
tp aku xsmpai at nk pkse dia syng aku.....msthil kn...
prsaan ni xbleh di pksa mcm 2 je....
bla dipkirkn....ptut ke aku brtrus trng kpd dia....
agak2 dia dpt trima aku ke???


bila dia sunyi aku nk tmnkn...
bila dia sedih aku tlng pjuk kn...
bila dia da msalh....aku nk mnyelsaikn
bila dia gembira....aku lgi...... gmbira....:)
bila dia ssah...aku nk slmatkn


apa ptut aku buat untk dia....
ptut ke aku brda di sisinya....
hm..
apa-apa pun aku kna bnyk2 bsbar ......aduhaiiii

monoloQue & atilia- Kekanda Adinda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

DENGAR LAH....