AL-KISAH

27 March 2011

"awak, saya nak pergi tengok wayang kejap"


"cerita apa?"


"king's speech"


"oh okaaayyyyy. saya pun nak pergi tengok wayang sabtu ni"


"cerita apa? cerita baru apa dekat malaysia sekarang ni?"


"ha ada cerita baru, hikayat putera syazlan. saya nk pegi tengok sabtu ni"


"o.O perghh sapa nk pegi tengok? poyo habis sampai buat filem. dekat astro ceria sudah lah"


"amenda awk ni? cerita tu best kot. jeles cakap jeles"


"amenda saya nak jeles tengok hikayat putera syazlan tu"


"tu la awak" *nada serius*










*aku dah terbau ada benda tak kena ni*










"awak, nak tanya boleh?"


"apa?"




























"awak nk pergi tengok hikayat putera syazlan ke, HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA? ha loser?"














"senyap lah awk...!!!!


hahahahahahahah...

1 comments:

aQu_yayAT said...

hahhahahahaahaha
awk create sndri ker??
sweet sgt..hahhhha..
klakau...
ngeee~

Post a Comment

monoloQue & atilia- Kekanda Adinda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

DENGAR LAH....